Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2010, 22:44   #1640
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Nogmaals, dit is helemaal geen bewijs dat er eten tekort is. Als er op de dag voor een feestdag zoveel eten beschikbaar is, zal er op de overige dagen ook wel voedsel genoeg zijn.

Ik blijf die foto's en link trouwens posten omdat er hier blijkbaar nog altijd mensen in de illusie leven dat er een voedseltekort zou zijn in de Gaza regio.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

Volgens mij hebben de Gazanen (en zéker de mensen in de Westbank) het stukken beter dan velen van hun moslim broeders en zusters in de door hen aanbeden islamitsche staten, en dan heb ik het niet enkel over Iran of Afghanistan of Darfoer, maar ook in achterlijke inteelt-dorpen in Marokko of Algerije: daar heeft men NOOIT electriciteit, NOOIT stromend water, géén gezondheidsvoorzieningen, en GEEN NGO's die met hulp komen aandraven. En dat is normaal. Veel Belgen gaan er zelfs op vakantie.

Gaza is een vorm van fetisjisme geworden.

In Zuid Amerika sterven kinderen van de honger. NIET in Gaza.

In Bangladesh sterven mensen van de honger. NIET in Gaza.

In verschillende landen van Afrika worden kleine kinderen verkracht omdat volwassenen geloven dat ze daardoor van Aids genezen en hebben 1 op de 4 kinderen AIDS. NIET in Gaza.

In Myanmar staan mensen waardig elke dag in de rij voor 40 GRAM RIJST per persoon. NIET in Gaza.

Gaza krijgt miljoenen van ons belastinggeld. Gaza krijgt alle aandacht van NGO's uit EU en van de VN. Gaza krijgt van Israel goederen die gecontroleerd worden, 15.000 TON per week. Gaza krijgt uit Israel geleverde stroom en water. Maar men heeft de obsessie rond Gaza terwijl in andere landen de bevolking mag sterven of mensen elkaar uitmoorden. Want daar is Israel niet de schuld.
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden