Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy
Driewerf opende een topic over Darfoer nadat Liberalist in een andere Palestina-draad net zoals SDX hier herhaaldelijk opmerkte dat er niet over Darfoer gepraat werd, als een uiting van een imaginaire selectiviteit tov Israël. In dat topic hebben noch SDX, noch Liberalist zich laten zien, laat staan informatie aangedragen of gediscussieerd. Enkel Europahater schitterde daar niet door zijn afwezigheid, maar wel door zijn vulgaire racisme. Dit soort van posts moet je dan ook zien als een uiting van haat tav moslims, veeleer dan een inhoudelijke kritiek. Het moet de spammachine draaiende houden, het aantal posts opdrijven en mag vooral niets inhoudelijk bijdragen aan die draden waarin er niet goedkoop op moslims gezeken kan worden. Een zichzelf respecterend forum bant deze smeerlappen.
|
Ik heb niet geschreven dat ik een Darfur
'draad' wou om over Darfur te
'praten' en al zeker niet 'herhaaldelijk', met praten alleen wordt er in Darfur niets opgelost, ik schreef dat die naieve linkse doegoedmutsen niet op respect van mijn kant kunnen rekenen, indien ze naar een gebied trokken waar die hulp wel
degelijk nodig was met hun 'vrede' en 'humanitaire' hulpgoederen ze wél op respect mijnerzijds konden rekenen - en ik dacht dat het daarover ging hier in déze draad!
Ga je mond spoelen, er komt enkel vuiligheid uit, ik weet zeker dat ik nog nooit betrapt ben op dergelijk woordgebruik hier, meneer de 'gutmensch'!