Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2010, 13:54   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik moei me niet met verlofplanningen van de mensen die opkomen voor andere partijen dan die waar ik voor sta.

En ik sta bovendien nog (lichtjes) pozitief tegenover andere V-partijen dan de mijn, voor zover het over het V-karakter gaat natuurlijk.

Maar zelfs mocht er in de nva ene zijn die voor het uittrekken van de stekker, een vakansie gepland had, ook effektief zijn vakansie opnemen, dan zou ik dat maar normaal vinden.

Ik heb zelf altijd graag mijn verlof opgenomen; ik heb vaak aangevraagd en bekomen verlof terug ingegeven, omdat "er op het werk iets tussenkwam, maar ikzelf geen boeking of andere dringende reden had".
Ik deed dat natuurlijk alleen tegenover die bazen die ook soepel waren tegenover mij, als ik eens iets dringends voor had.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline