Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent
Harrie stelt samen met mij vast dat atomen zich heel bijzonder gedragen.
|
het is een hogere wereld van hogere natuurwetten, die bovendien in staat zijn ons leven te scheppen.
Citaat:
|
Harrie stelt tevens samen met mij vast dat de ganse kosmos doordrongen is van Intelligentie. (de ijzersterke natuurwetten bijvoorbeeld).
|
prima, maar ook en met name de werking van ons lichaam en de hele evolutie van leven.
Citaat:
|
Harrie ziet, opnieuw samen met mij, ook de Intelligentie die achter alle aardse scheppingen zit. Alles wat leeft is Intelligent gemaakt. Het doet wat het moet doen volgens welbepaalde wetten. Het luistert allemaal zeer nauw.
|
prima.
Citaat:
|
Harrie beseft, wederom samen met mij, dat wij mensen uniek zijn omwille van ons vermogen tot denken. Dit vermogen heeft ons in staat gesteld om te heersen over deze aarde. Geen ander levend wezen doet dit.
|
oké.
Citaat:
En nu de kritiek Harrie 
--------------------------
Harrie is een showman, dat zit in hem. Dus heeft hij bedacht dat hij de nieuwe Christus is en hij verspreidt dit over het internet. Hij is daar heel goed in, kijk maar eens hoeveel aandacht deze draad krijgt.
|
dit is erg dom en beledigend.
Citaat:
|
Mijn raad aan Harrie: stop met dat Christus gedoe (hij was hier al)
|
hij heeft nooit bestaan en was een mythe, maar is nu wel eindelijk realiteit in mij, maar tevens als verdere wedergeboorte.
Citaat:
|
en vervang die microwezentjes door de Intelligentie van God en ge zijt er.
|
dit is fout, want die microwezentjes zijn zelf het intelligente bestaan van God, zoals de mens dat ook al is, maar de microwezentjes nog meer, want ze zijn hoger dan wij.
Citaat:
|
Ondanks mijn kritiek moet ik eerlijk toegeven dat je hier over sommige zaken heel goed nagedacht hebt Harrie.
|
helaas begrijp je er nog niks van, dus ik raad je aan je nog wat verder te verdiepen.
Citaat:
Fred. (rechtstreekse gezant van God Hemzelve  )
|
je bedoelt gezant van de duivel, die harriechristus beledigt.