Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2010, 00:44   #3018
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als u moeite zou doen om deze draad even door te lezen dan zult u ontdekken dat ik mij herhaaldelijk afvraag waarom deze 'incidenten' ('faits divers' dixit Thielemans) in de regel nauwelijks gesanctioneerd worden.
Wat beweegt deze samenleving om haar criminaliteit nauwelijks serieus te nemen? Wat beweegt deze samenleving om slechts te focussen op geweld- en straatcriminaliteit? Wat beweegt deze samenleving uberhaupt geen aandacht te besteden aan 'witte criminaliteit? Wat beweegt deze samenleving om voor dezelfde vergrijpen 'vreemdelingen' strenger te sanctioneren (maar nog vaak te licht)?

Niet dat ik in deze draad al antwoord heb gehad van de gebruikelijke 'gevestigde-orde-likkers' (you know who you are).
En ook van u niet.
Wat kun jij toch uit je nek kletsen..
Kijk, het gerecht doet vaak uitstekend zijn werk en neemt criminaliteit wel degelijk serieus. Ookal werkt het soms totaal vierkant, meestal werkt het goed.
Dat heb ik onlangs nog persoonlijk mogen meemaken, helaas..directe familie werd thuis overvallen en overleed aan de verwondingen.
Al enkele dagen later pikte politie één dader op en dankzij internationale samenwerking een tweede dader die nu uitgeleverd zal worden.
Politie spoorde dus de daders op, onderzoeksrechters lieten hen niet lopen en beide zitten nu achter tralies.
Waar sta jij dan met je geleuter?
Je bent al even bekrompen klootjesvolk als degene die roepen" iedere moslim is een monster" maar omdat je jezelf geweldig vindt heb je je eigen kleinburgelijkheid, steeds de schuld op anderen schuiven, niet eens door.
De dood van mijn familie is maar aan één ding te wijten, aan de daders en jou gezever is niets anders van het verongelijkt kijken richtig witte justitie.
mensen die dit politiewerk hebben gedaan hebben in ieder geval meer kloten dan jij achter je computerke, mopperend over die stoute witte rechters!
alice is offline   Met citaat antwoorden