Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2010, 08:18   #81
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Laat het ons hopen. Bij ons in het dorp staan er in vele voortuintjes toch massaal veel CD&V bordjes.
Vansgelijks. Er staan op het eerste zicht driemaal meer Cd&v borden dan bij vroegere gelegenheden in de 'parochie' hier.

Het is overduidelijk dat
- de Cd&v campagneleiders bewust een bordencampagne voeren en de plaatselijke afdelingen gepushed hebben om hun 'file&ranks' borden op te dringen. Geen domme strategie met een veertigdagen kiesstrijd en de spanbreedte van de Cd&v 'basis'. Het interessante neveneffect is dat ik na al die jaren vaststel dat deze of gene een stiekeme Cd&v blijkt te zijn. Spaart mij een hoop moeite in 2012.
- de Cd&v plakploegen zijn een mexicaans leger. Affiches van ander Cd&v'ers overplakken op de gemeenteborden, borden bijnagelen aan andere, plakaten voor andermans plakaten zetten, enz. Ik sta vaak woordeloos dergelijke chaos en lelijkheid te bewonderen. De trofee 'streberigheid en lelijkheid' gaat naar Stefaan Declerck: affiche met witte achtergrond met fluo-roze letters (slogan "Vernieuwen")
- De affiche van demissionair premier Leterme's affiche wil geen mensch hier in het westvlaamse christendemocratische heartland op een plakkaat in zijn voortuin plakken. Er staat een (1) 'Leterme' plompverloren in een afgelegen koeiengraasweide. Hij stond er wel al de avond voor Rerum Novarum, twee weken voor de andere borden opdoken. Het lijkt er dus ook op dat de Cd&v en Leterme campagne voeren naast elkaar. Doorzetten!

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline