Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2010, 14:58   #10
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Beste Eddy,

Het is jammer dat in deze tijd, waar het overlijden van het huidige België vaststaat, je nog moeite blijft doen om het zogezegd één te houden. Sorry, maar dat is vijgen na pasen. Pas jullie programma aan aan de realiteit van het huidige België en blijf je niet alleen maar blinstaren op je idealen. Je zal er niets mee bereiken. Je kan je idealen wel vermelden, maar weinigen zullen je hierin volgen.

Als underdag, en als partij voor de werkende klasse, is het jullie taak om in Vlaanderen op te komen voor de Vlaamse arbeider, en in Wallonië voor de Waalse arbeider, idem Brussel.

Klaag de toestanden aan aan de ANDERE kant van de taalgrens. Daar is het dat men zoveel regeringen wenst. In Vlaanderen heeft men alles netjes gebundeld. Veel minder postjespakkerij dan in het zuiden en centrum des lands

Pak Brussel aan. Het BHG is net groot genoeg om een stad te zijn, maar bestaat uit 19 baroniën die geen plaats willen ruimen voor één burgemeester. Ieder baas in zijn stukje. En dus daarbovenop een "regering" voor het BHG... van gekkigheid gesproken... een stad met een regering. Ga DAAR tegenin. Maar kom hier niet over die dingen praten, want wij proberen het met zo weinig mogelijk te doen.
Als je in Vlaanderen IETS wil bereiken, denk ik dat je grootste kans ligt in een bundeling van krachten met Groen! Ik denk dat die graag met enkele van jullie "eigendommen" willen uitpakken. En elke winst is winst, nietwaar?

Nog veel succes, maar ik denk dat jullie moeten "moderniseren" in hoe jullie goede punten over te brengen aan de mensen.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline