Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2010, 20:48   #5
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Met een kleine 3 weken wachten kom je toe voor het praktische examen, theorie is binnen stappen en afleggen.
In Brakel is het een half jaar wachten op het praktisch examen.
't ja Limburgers zijn altijd traag, zelfs in hun spreken.
Citaat:
Citaat:
Men kan moeilijk alle weken dezelfde cursussen starten, en sommige opleidingen duren nu eenmaal lang, vaak zelfs meer dan een jaar.
Andere zijn zo gewild, dat er zelfs geen stage plaatsen meer voor te vinden zijn om sneller te gaan en meer mensen in die richting op te leiden.
De wachtrijen hebben met overbezetting te maken, niet met dat de cursus al gestart hebben
Ja, iedereen wil bediende worden. De cursussen voor technici zijn niet overbezet, maar hebben lange looptijden. Die van bedienden trouwens ook.
Maar vroeger leerden de jongeren de stiel kennen tijdens hun dienstplicht, nu moet men daarvoor naar de VDAB
Citaat:
Citaat:
De vraag is dan ook wat de oorzaak hiervan is?
De vele wegenwerken? De files? Auto's die de wegen blokkeren door verkeerd parkeren?
WTF ? files en auto's die de weg blokkeren zorgen ervoor dat treinen niet meer stipt kunnen rijden?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
En nee, er is geen nood aan privatiseren.
In veel van die zaken zou de privé het nog slechter doen.

Denk je dat er aan de spoorwegen niet gewerkt word?
Of dat auto's treinen niet hinderen?

Een ongeval met een auto/trein in Luik, stuurt alle treinverkeer in Antwerpen in de war, een vertraging door werken in Oostende stuurt het treinverkeer in Brussel in de war.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden