Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Over heel de wereld worden ambassades beschermt door militairen.
Over heel de wereld worden politici beschermt door militairen.
Over heel de wereld worden staatshoofden beschermt door militairen.
Over heel de wereld worden luchthavens bewaakt door militairen.
Over heel de wereld worden militairen ingezet voor de beveiliging tijdens grote evenementen.
Over heel de wereld staan de militairen paraat om in te grijpen en te ondersteunen op eenvoudig verzoek van de plaatselijke politie.
Over heel de wereld worden militairen ingezet bij rampen.
Over heel de wereld verzekeren militairen onder leiding van de politie de veiligheid van de burgers.
Enkel in België blijven de militairen opgesloten in hun kazernes, want hen inzetten voor de veiligheid van de burger en de niet politietaken laten overnemen van de politie word als wereldvreemd afgedaan door de Belg.
De vraag is echter wie er wereldvreemd is, De Crem of de rest?
|
Crem mag het zeker doen van mij, mij gaat het over de geniale zet van Onckelinckx, en over het feit dat er in principe bezuinigd is geworden op iets waar er niet moest bezuinigd worden, en dan een voorstel die afkomt met 'gepensioneerde militairen in bijberoep doen bijverdienen' terwijl die gasten al notabene een dubbeldik pensioen hebben vanaf 45jaar (voor piloten hé),
Moest het voorstel zijn: we gaan de militairen in pensioen opvorderen om dit te doen, zeg ik 200% ja