Thysen: wij stappen en stapten niet in een vlaamse minderheid
Marianne Thyssen zegt dat CD&v niet in een regering stapt waar er geen Vlaamse meerderheid is, ze benadrukt ook nog eens dat CD&V dat ook niet gedaan heeft in 2007 want toen hadden ze een vlaamse meerderheid met N-VA erbij...
Tja van consequentie gesproken en tis natuurlijk weer de schuld van anderen; ik dacht overigens ook dat N-Va nooit deel heeft uigemaakt van de ontslagnemende regering, dat ze die regering in het begin wel gesteund heeft dat wel, maar ze hebben er nooit echt ten volle deel van uitgemaakt.
Het gaat van kwaad naar erger met die CD&V; zo erg zelfs dat Leterme blijft zeggen dat hij geen spijt heeft van zijn uitspraken 5 minuten politieke moed en wie gelooft deze mensen nog (zegt dat in de krant van West-Vlaanderen van deze week). Zal straks eens opzoeken hoe hij het precies verwoord heeft.
En toch vrees ik dat ze nog de 20 % gaan halen hoor, tsjeven zitten diep verankerd en zullen in die laatste week alles maar dan ook alles uit de kast halen.