Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2004, 18:13   #38
imponderabilia
Schepen

imponderabilia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisjeroen
Man moet ik dan het gehele artikel overtypen? De woordvoerder van de Brusselse politie zegt zelf dat de criminaliteit is gedaald. Ik denk dat hij wel redelijk goed geplaatst is om daarover te oordelen hé.
De Standaard zegt de waarheid, maar De Morgen niet, hoewel het gaat om een betere bron?

Die 16,5 gaat inderdaad maar om een deel van de criminaliteit, maar het is wel de meest in het oog springende en bovendien degene waar 'de mensen' het meeste gewaarworden en als last ervaren.
Je begint te klinken als een gefrustreerde VB-er die koste wat het kost cijfers zó gebruikt zodat ze in zijn voordeel uitdraaien.
Niet druk om maken, imponderabilia speelt vals. Het is een Blokker die het CD&V- logo misbruikt en denkt iedereen te slim af te zijn. Een typische vuile Blok-streek...
Ik denk niet dat ik dit soort ongefundeerde beweringen moet aanvaarden! Als U mij te rechts vind voor een CD&V - NV-A sympatisant is dat uw zaak, wat ik vrij zielig vind is dat U interfereert in een discussie tussen mij en jorisjeroen zonder te reageren op inhoudelijke basis! Ik raad U dan ook aan om op te letten met uw gevaarlijke uitspraken. (U zou de draad over holebi's eens moeten lezen, dan zal het U wel duidelijk worden dat ik geen blokker ben).