Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen
Ik ben een boze vader wiens 2 zonen uit een concentratieschool zijn moeten gaan lopen. Er valt niet samen te leven met moslims. Mijn zoontjes werden als vies beschouwt omdat ze een hond en varken als huisdier hebben. Ik kom uit een rood pro multikul gezin. Gelukkig ben ik goed wakker gemaakt door het achterlijk en haatvol gedrag van de moslims. Ik moet van de islam niet meer weten. De islam verovert. In de islam moet men zich aanpassen aan hen of het afbollen.
Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich.
|
Heb al veel rare pipo's zien typen maar aan uw onbeschoft gedrag kunnen ze werkelijk niet tippen. Ik zou nooit hebben gezegd dat jij een vader bent met kinderen, maar eerder een puber die verloren gelopen is en een pak rammel heeft gekregen van een allochtoon.
Noem je dat 'boos'? Dat noem ik 'ziek'. Dus omdat uw kids als vies werden beschouwd ben jij gaan lopen. Mannelijk en heel stoer, laat dat even duidelijk zijn. Zo pro cultureel ben je dan ook weer niet geweest; je dwarrelde slechts in de illusie. Die kleine allochtonen hebben u gewoon eens goed wakkergeschud. Op welke manier verovert de islam? Dat zou je me even toch eens moeten uitleggen? De moslims komen op voor hun rechten, dat is al een groot verschil met het 'veroveren van ...'.
Mooi dat je zegt 'haatvol gedrag van de moslims' daarmee sluit je uit dat hun gedrag aan de islam ligt. Open je ogen man, en besef dat 'islam' en 'moslim' totaal iets verschillend zijn. Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich, juist ja. Alleen varkenkwekers zijn gevrijwaard.