Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2010, 11:23   #162
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Niet alle Moslims hebben op alle Vlamingen een dergelijk effect. Sommige Moslims kunnen voor op weinig begrip rekenen van mijn kant. De meerderheid echter wel. Met mij zijn er vele anderen die zo denken.

Grimbergen maakt de typische denkfout dat wat hij observeert de waarheid is die opgaat voor een hele bevolkingsgroep, wat natuurlijk onzin is.
Zeg maar een gerust, een zware denkfout. Vlamingen kennen dan ook niet 'alle' moslims. Ik heb soms dat ik beledigd wordt door een vlaming. Wil dat dan zeggen dat ik alle vlamingen moet beginnen haten? Op dat moment heeft die vlaming ook een dergelijk effect op mij. En serieus, wat heeft de islam hier mee te maken? Dat mag hij me eens uitleggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Inderdaad, het is de autochtone kinderen hun schuld.
Daarbovenop moesten ze tot fysiek geweld over gaan om mannelijk te zijn, in plaats van te gaan lopen.
Hoe durven ze!
Wie zegt dat ik aanspoor om geweld te gebruiken? En dat het aan die autochtonen ligt? Is lopen het beste dat je kunt doen op dat moment? Ik had leerkrachten die extreem rechts waren en dat duidelijk maakten door te weigeren mn labo verslagen te verbeteren, uit hun nek te kletsen over 'de slechte allochtonen'. Bekrompen mensen die niet anders deden dan kakken op de islam. En eerlijk, geen haartje op mn hoofd dat er aan gedacht heeft naar een andere school te gaan. Ik sta recht in mn schoenen en kom op voor mn rechten en dat had Grimbergen ook moeten doen. Ik ga niet lopen van een autochtoon. Als nen autochtoon niks van mij moet hebben, dan loopt hij zelf maar weg.