Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2010, 11:23   #35
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
VVD sluit PVV uit AMSTERDAM - De VVD sluit een kabinet met de PVV toch uit, ondanks dat Mark Rutte altijd heeft aangegeven niemand uit te sluiten.

Dat hebben enkele VVD-prominenten tegen het AD bevestigd, ondanks dat Mark Rutte altijd heeft aangegeven niemand uit te sluiten. Het ontbreken van PVV'ers in de Eerste Kamer maakt een regering volgens de VVD tot een onhaalbare zaak. Drastische maatregelen doorvoeren wordt namelijk lastig, omdat die niet alleen door de Tweede maar ook door de Eerste Kamer moeten worden geloodst.
De liberalen zouden het liefst een coalitie vormen met CDA en D66.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...t__.html?p=7,1

Kan er niet meer bij. Dit toont voor een simpele modale aan dat politici onbetrouwbaar zijn. En maar ronddraaien en ruzie maken, mekaar in de haren zitten. Eerst ja zeggen en dan weer nee, en later weer eens misschien...
Kunnen die niet eens eerlijk zijn en woord houden?
Als ik zo mijn afspraken moest regelen werd het een zooitje. Hoe kunt ge nog zo iemand vertrouwen?
Sorry, politiekers, de pot op!!!!
Volgens mij snap je het niet helemaal. Een regering met een partij die geen zetels in de Eerste Kamer heeft, kán niet regeren. Alle voorstellen worden dan in de Eerste Kamer geblokkeerd.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden