Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2010, 17:14   #2
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vendetta Bekijk bericht
Vrienden

Geloof het of niet maar we zijn met deze verkiezingen op een kruispunt gekomen, een historisch kruispunt. We kunnen als we willen dit land volledig blokkeren en een zeer grote stap dichter zetten naar Vlaamse onafhankelijkheid. We kunnen dit slechts op één manier doen, door een stem op N-VA.

Trouwe Belangers, uw partij van vele jaren de rug toekeren moet niet makkelijk zijn, maar besef dat Vlaanderen een kans krijgt die het sinds de loopgraven van 14-18 niet meer gekregen heeft. Ik vraag u om éénmaal niet op het Belang te stemmen maar op N-VA. De media is bang dat N-VA 25% zou halen, laat ze in hun broek schijten door er 30-35% van te maken.

Trouwe LDD'er, uw partij verkeert in crisis en haalt waarschijnlijk de kiesdrempel niet. Dit vind ik jammer want JMD verdient het door het vele werk dat hij verricht heeft. Doch, laten we eerlijk zijn, een stem voor LDD is een stem voor de versnippering van het Vlaamse front. Mochten ze de ondemocratische kiesdrempel niet halen, dan verliest u uw stem, dan verzwakt u het Vlaamse front.

Over vijf dagen is het zover V-Day, later zullen jullie kunnen zeggen, ik was erbij en ik heb het mee mogelijk kunnen maken - stem op N-VA...

Vendetta
Je vergeet de Vlaamsgezinde CD&V'ers (vb. Eric van Rompuy), ook zij zouden CD&V moeten laten links liggen.
gehuigert is offline