Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2004, 08:51   #66
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske
Ik blijf erbij; een repressie van alles wat ook maar naar Islam ruikt is contraproductief en zal enkel moslimfundamentalisme aanwakkeren.
Steun de gematigde mainstream Islamisme, indien je die ook gaat bestrijden zal ze zich verextremen. Dat is een nomale reactie van een bedreigd iemand.
Op dit moment lijkt de massale influx van vreemdelingen nog altijd door te gaan, en lijkt ook de knuffelpolitiek tegenover de arrogante moslim-gasten nog altijd troef. Maar er is een duidelijke verschuiving van de wil van het volk, waarschijnlijk ook de aanleiding om vroeg of laat ook onze politiek jegens vreemdelingen te herzien.

Vandaar dat ik eerder verwacht dat de vreemdelingen in Europa, en dan vooral de moslims eerder vroeg dan laat zullen moeten inbinden en zich echt integreren in plaats van onnozel te doen met hun fundamentalisme. Het alternatief is spijtig genoeg een harde confrontatie.

Uiteindelijk betekent dit in mijn boekje dat Europa hoedanook nooit 'in handen' komt van een moslimmeerderheid. Ons continent heeft er altijd al tegen gestreden, het zal deze keer niet anders zijn.