Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
We gaan er geen kip-of-ei discussie van maken heh.
Elke goede oplossing begint met een juiste probleemdefinitie;
mogelijkheid1:het probleem is dat de Israëli's alle palestijnen dood willen
mogelijkheid2:de palestijnen willen Israël vernietigen.
Wat denk jij dat het dichtst bij de waarheid zit?
|
Geen van de 2 zo zwart wit is het niet. Sommige israelies willen alle palestijnen dood en sommige palestijnen willen israel vernietigen.
Citaat:
Dat zijn idd de feiten.....na de feiten.
De palestijnen kregen het recht om een politie te hebben - om ze de kans te geven om zelf de terroristen te stoppen.
En toen viel de Palestijnse politie het IDF aan.
Ben ja verbaasd dat ze er een einde aan gemaakt hebben????
|
En dat is onzin. De palestijnse politie heeft nooit een aanval ingezet het IDF. Misschien hebben enkele politieagenten eigenhandig iets gedaan of verdidigde de politieagenten zichzelf toen israel binnen viel.
In het 1e geval niet relevant, in het 2e is het net z goed de fout van israel.
Citaat:
Dat kan je nu toch niet menen?
Als Israël het wilt is het Palestijns probleem in dertig seconden opgelost....bij gebrek aan Palestijnen welteverstaan.
Inclusief paddestoelwolkje en fall-out......
|
Je beseft toch dat ze dan zichzelf opblazen?
Citaat:
Tja,ik zakte zowat door de grond toen ik die beelden zag.Maar in vergelijking met wat SH in de Abu Graib gevangenis deed is het nemen van enkele foto's niet echt een halsmisdaad......
|
Er zijn wel al tientallen doden gevallen door de "ondervragingen". veel verschil met saddam zie ik niet hoor.
Citaat:
Wat die Israëlische piloot betreft die een missile afvuurde op een betoging:we zullen het wel nooit weten.Best ware om alle wapens en wapenplatformen uit te rusten met camera's.
|
Israelische F-16 hebben zoiets alllemaal. Denk niet dat het IDF die beelden zal vrijgeven.
Citaat:
Mischien dat er dan kan aangetoond worden dat er tussen al die onschuldige Palestijntjes toch wel een bekende vorm opduikt.....een AK47 mischien?
|
ja en? 1 machinegeweer verantwoord het doden van vele burgers? Complete onzin .