Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2004, 11:46   #95
Horace
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Horace ik heb de vraag al eens gesteld maar niemand gaf mij antwoord.

Hoe kan een partij op voorhand weten dat een van zijn mandatarissen in dronken toestand na een caferuzie mensen gaat doodschieten. Als gij een methode zou kennen om zulke mensen te herkennen dan denk ik dat oe gouden tijden tegemoet gaat en kunde gij uw eigen gaan aanbieden bij het Vlaams Blok waar men misschien wel voor een riante vergoeding in dienst zal nemen om hun gemeenteraadsleden te screenen.

Nu vind ik met zulke mensen dadelijk uit de partij te zetten men het maximum doet wat men kan doen als partij.
Net zoals in het bedrijfsleven kan je bij de aanwerving van kandidaten, de personen die de partij gaan vertegenwoordigen screenen (al was het maar door gesprekken) en trachten in te schatten wat de kans is op aggressiviteit, op geweldadigheid, op gedrag dat niet strookt met de opvattingen, cultuur, van de partij. Dit gebeurt dus ook in het bedrijfsleven, ik schat in dat dat ook gebeurt in de plitiek.
Nu voordat er hier antwoorden gaan komen met lijsten van criminele feiten in andere partijen : ge hebt gelijk, in andere partijen moeten ze dat ook doen (ook weten dat macht corrumpeert zodat regelmatige controles uitgeoefend worden).
Horace is offline   Met citaat antwoorden