Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2010, 01:34   #7
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Moet je ook een bron hebben voor de bestaande aanwezigheid van migranten in ons landje (kostprijs 7 miljard euro per jaar) of heb je al eens naar buiten gekeken?
Dat soort opmerkingen of vaststellingen doen het precies niet goed... bepaalde waarheden moeten best niet aan bod komen. Tot de gevolgen ervan ons de das omdoen. Kunnen we nog aan "de bron" gaan drinken om onze dorst te lessen!
Het is trouwens opmerkelijk hoeveel tijd in de verkiezingsdebatten men weer heeft om de kiezers een rad voor ogen te draaien en te beloven dat ze het straks allemaal gaan oplossen als ze weer verkozen worden... maar er over het vreemdelingenprobleem in alle talen gezwegen wordt...
Is de Titanic al te diep gezonken?
Geloof niet alle cijfers die politici op TV zeggen: zo zei Filip De Winter en Siegfried Bracke dat de Waalse werkloosheid 17% was, terwijl ze iets minder dan 14% is (http://jobs.gva.be/artikels/271/waal...de-in-mei.html). Ik heb nog niet gezocht op dat cijfer van 7 miljard per jaar aan migranten maar ik denk dat ook dit cijfer groter is dan dat het echt is

(note: ik ontken het immigratieprobleem niet, enkel winnen ze geen geloofwaardigheid door het groter te verkopen dan dat het is)
gehuigert is offline