Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
ben daar straks al gaan stemmen zodat ik deze dag nog ergens naartoe kan. maar wat ik weer meegemaakt heb.
EEn frsnatlige vreemdeling( in hartje van vlaanderen in rupelstreek) die vroeg hoe hij op CDH kon stemmen!!!!
En strafst van al die "helpers" aan stemlokaal hielpen die man nog om cdenv te stemmen.
Als ik vraag front national te stemmen gaat men mij toch ook geen andere analoge partij opgeven!
om nog maar te zwijgen over het aantal kiezers met volledig besluierd gezicht. men moet toch herkenbaar zijn als men gaat kiezen!!
nu weet ik waar die traditionelen hun stemmen halen. bij het trouwevreemdelingenlegioen dat ze gecreeerd en gepamperd hebben
|
Ik dacht dat die van het VB zo mondig waren? Je had moeten roepen dat je klacht neerlegt , dat ze geen stemadvies mogen geven, en er de politie bij laten roepen om de vaststelling te doen. Ze zouden nogal beteuterd kijken 
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
|