Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
inderdaad. Als een normale mens op z'n vingers tot 3 telt, begint hij van niet- dan duim-dan wijsvinger-dan middenvinger zodat op het einde je 3 vingers overeind hebt staan
anke vdm begint vreemd genoeg met 3 vingers, doet bij het eerste (Vlaanderen) vreemd genoeg geen vinger weg, dan bij veiligheid één vinger weg en dan bij Vreemdelingen nog één weg zodat er nog altijd één vinger (de middenvinger) overeind staat.
En ze moet niet met excuses afkomen, want het is gewoon veel te doorzichtig (iedereen die objectief naar dat filmpje kijkt zal dat moeten vaststellen)
|
Hewel, dit verdient de prijs als het meest zielige anti-VB argument op dit Forum. Mag een mens nu nog niet op zijn vingers tellen hoe hij/zij wil ?!
Ik geloof trouwens dat ik dit weekend Yves Leterme met zijn mondhoek een grimas heb zien maken, NET HETZELFDE als Adolf Hitler als hij zijn triomftocht door Parijs maakte. Kan geen toeval zijn. En Dehaene die snuit zijn neus net als Goring. 
|
En Göring was ook nen dikke maar Dehaene kan niet vliegen!