Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Hij is tegen een isolement, tegen de bevolkingsgroei van zowel allochtone europeanen als die in derde wereld-landen. En hij roept op om ons tegen deze mensen te verzetten. Ken jij een andere manier om deze radicale doelstellingen waar te maken dan met geweld?
Zulke extremistische standpunten leiden steeds tot zinloos geweld. Kijk maar naar onze vrienden van Al Qaeda. Die willen ook koste wat het kost hun cultuur behouden... 
|
Als je zegt dat men tegen kolonisatie is van een andere cultuur in je eigen land dan wil dit bij mij niet meer zeggen dan dat. Ik snap dus niet waarom deze zin wil zeggen in andere landen oorlog gaan voeren?
|
Lees misschien eerst Volkstormers tekst volledig vooralleer je mijn kritiek erop gaat afbreken. Ik had het niet alleen over de "kolonisatie van europa" zoals hij dat omschreef (wat uiteraard klinkklare onzin is), maar ook over vele andere stellingen en argumenten die hij aannam in zijn tekst.
Citaat:
Als ik zeg dat ik het aantal moslims wel genoeg vind in belgie, awel wil dat zeggen dat alle moslims ter wereld moeten bestreden worden?
Ik vind in Belgie dat er al teveel moslims zijn, awel ik zou daarom geen moskeen meer bijbouwen omdat ze dat nodig hebben en waarschijnlijk zal daarom de toestroom naar belgie wel afnemen.
|
Vrij naïve redenering, illwill. Ik denk niet dat daardoor de immigratie naar Europa gaat minderen hoor.
Citaat:
Al qaida is juist een groep die de groei van andere culturen wil tegenhouden met alleen maar geweld. En mijn vrienden zullen het nooit zijn. Als iedereen zo was zoals deze groep moslims hé, dan was er al jaren een wereldoorlog aan de gang die waarschijnlijk nooit zou stoppen.
|
You proved my point, buddy...

Als wij onszelf ook gaan verdrinken in extremisme en blinde haat, gaan we een hopeloze toekomst tegemoet.