Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grhluna
ik zeg gewoon de realiteit
anders spelen ze met uw voeten
niks persoonlijk mijn beste
|
De realiteit is dat de bevolking gewoon een protest stem gedaan heeft en niet eens de keuze had in alternatieven dan partijen die leugens verkopen.
De realiteit is dat de bevolking NIKS te piepen heeft. Alleen maar een partij kan kiezen en tussen de slechtste, de minst slechste kan kiezen.
De realiteit is dat de bevolking niet eens kan tussenkomen als er belangrijke thema's zijn en ze nu weer 4 jaar alles zullen kunnen doen om de mensen te melken en in het zak te zetten.
De realiteit is dat slechts TIEN PROCENT van de Vlamingen de deling wilt van hetland, in tegenstelling wat N-VA wilt bereiken. Confederalisme, de vlaming WILT DAT NIET. Dat ze een referendum houden als ze lef hebben !
De realiteit is dat ze ongrondwettelijke verkiezingen hebben gehouden en dat de rechters in het land, de derde macht de verkiezingen ongeldig dienen te verklaren. Anders kan iedereen zondigen tegen de grondwet en als er een regering gevormd wordt op basis van deze verkiezing is het regelrecht een staatsgreep. Zo simpel is dat.
De N-VA is de enige partij dat klare taal spreekt, maar jammer genoeg geen standpunten waar ik kan achter staan.
Mensen zijn guichelaars beu. En dat is de boodschap.
Zelfs de CD&V zit nu te zeveren over VERANTWOORDELIJKHEID. Ze zouden zich moeten schamen, de banken, de foefelaars hebben ze uit de knoei geholpen omdat deze banken HUN LEENHEREN ZIJN. Ze hebben schulden aan de banken, ze konden niks anders. Of ze moesten de schuld direct betalen en het was gedaan met het land. Ze moeten niet zitten liegen over verantwoordelijkheden, ze hebben verdomme NIKS gedaan voor de gewone bevolking. Wat een schijnheilige smoelentrekkers ! Ik krijg buikpijn als ik hun voorzitter zie melken en woelen als een duivel in in wijnwatervat. Ze hebben veel geleerd van de guichelarij van de middelleeuwse inquisitie !
Wat een CHRISTEN MENSEN ! Jongens ! Jezus gaat zich draaien aan zijn kruis als die zo'n farizeers ziet !
Een politic geniet 17% van het vertrouwen, het laagste in alle beroepen. Dat zegt genoeg.
Dat ze die mensen buitenzwieren, die toneelverkopers.