'Mijn talenkennis is niet prioritair'
maandag 14 juni 2010, 20u21
Auteur: svh
Di Rupo sluit afspiegelingscoalitie niet uit
De Wever zet Franstaligen voor de keuze.PS-voorzitter Elio Di Rupo vindt het voorbarig om over een mogelijk premierschap te praten, maar dat weerhoudt hem er niet van om zich als verantwoordelijk leider te profileren.
Hij hield maandag een persconferentie in het Frans, het Nederlands en zelfs het Italiaans.
'In welke taal wilt u dat ik antwoord', grapte de voorzitter toen een Franstalige journalist hem naar zijn talenkennis vroeg.
Volgens Di Rupo is die kennis niet prioritair voor de burgers, die vragende partij zijn voor 'iemand die het land stabiliseert' en 'iemand die hen begrijpt'. 'Thank you very much!', besloot hij olijk.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100614_162

Op de topic vraag is hier dus zijn antwoord.
Zo laat hij weer zijn minachting zien voor het Nederlands, dat hij wel spreekt maar belabberd. Madam NON doet het iets beter.
Maar van een eventueel toekomstig premier van een land met dit kernprobleem.... wel hij mag er gelijk mee ophouden.
Laat ons er direct mee kappen als ze zo al beginne die Waalse ratten.
Ik wordt woest als ik zo iets hoor.
Ik moest verdomme mee de stok achter mijn gat frans leren omdat ik anders geen goeie betrekking zou kunne krijgen in de Belziek. Maar omgekeerd denken ze er zo over.
En das dus al 52jaar zo sinds in mijn eerste frans der ingestampt kreeg.
GRRRWWWW.

Bart, kap er mee en roep de onafhankelijkheid uit.
Waalse ratten rol u matten.
Vlaanderen Vrij Nu!!!!