Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie
Wat wéét jij daar nu eigenlijk van? Heb je al eens iets gelezen over de impact van de blokkade? Eén of twee kraampjes? Lees het rapport van het Rode Kuis misschien. het is net uit.
|
Ik zal het eens bekijken als ik tijd heb.
Citaat:
Irak was geen arm land tot de VS er zijn binnengevallen. Het was een bijzonder welvarend land, alle verhoudingen in acht genomen. Hetzelfde geldt voor Libanon, voor Jordanië (dat verre van arm is).
En in Gaza is het wel degelijk en in hoofdzaak de blokkade die voor de ellende en de armoede zorgt, ook dat blijkt uit het rapport van het ICRC, de John Hopkins University en diverse andere rapporten.
|
Antwoord dan eens op mijn vraag: Hoe komt het dat elk omringend Islamitisch land daar even onderontwikkeld is als Palestina en dat terwijl er geen enkele Joodse blokkade is?
Citaat:
Mijn zoon is een pak intelligenter dan u en hij staat open voor andere meningen dan de zijne. Zijn wereldbeeld is niet gebaseerd op prentjes, zoals bij u duidelijk wel het geval is.
|
Als jij het zegt. Over welke licenciaatsdiploma's beschikt jouw zoontje dan zoal? Heeft hij ooit iets wetenschappelijks gepubliceerd, misschien?
Citaat:
Typisch. Voor mensen als u is het allemaal hetzelfde. Zo gaat dat als je zonder nadenken, zonder studie, zonder lezen een mening probeert te vormen.
|
Moet jij juist zeggen