Discussie: De revolutie
Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2004, 21:16   #144
@lpha
Parlementsvoorzitter

@lpha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Mensen die, als ze de kans kregen, maar al te graag bij onze huisjesmelkers zouden willen wonen, en van 's morgens vroeg tot 's avonds laat schoenen zitten stikken voor een hongerloon.
Of onze huizen maar al te graag zouden kuisen voor kost en inwoon.
Uitkeringsloze werklozen en illegalen zouden misschien maar al te graag bedelen in onze winkelstraten en stations. Of 's avonds na sluitingstijd in onze chique winkelcentra de vuilnisbakken doorsnuffelen opzoek naar half opgegeten broodjes. Of na de wekelijkse markt de restanten van groenten en fruit gaan oprapen voordat de stedelijke reiningsdienst langs komt.
Anderen zijn dan weer bereidt zichzelf te prostitueren, hun organen af te staan, tot zelfs het verkopen van hun kinderen aan kinderloze echtparen toe. En dan heb ik het nog niet eens over criminaliteit!

Kortom, mensen die niks hebben en volledig zijn afgesneden van natuurlijke bronnen zijn tot alles bereidt en instaat om zichzelf in leven te houden.
Ik heb er maar één woord voor: mensonterend

Zeg nu niet dat het niet gebeurt, anders neem ik je graag eens een weekje mee in de universiteit van het leven hoor.
@lpha is offline