Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen
Die docenten doen in hun broek voor de islamhaat. De geweld en veroveringscultuur van de islam kent geen grenzen. Natuurlijk dat die docenten braaf in het rijtje lopen. Die mensen willen savonds terug naar hun partners en kinderen. Die mensen ocharme willen de haat van de islam niet over zich krijgen. De bange vlaming geeft steeds maar weer toe. Stereotyp gedrag van die mensen. Diep medelijden met die mensen dat ze met extremisten moeten omgaan. Hopelijk zal een nieuwe rechtse maatschappij een einde maken aan de veroveringspolitiek van de islam. Bij mij moeten hoofddoek dragende moslims niet af komen. Ze tonen zo aan dat ze zich niet normaal willen gedragen of integreren. Diep medelijden met alle mensen die naar de pijpen van de moslims moeten dansen omwille van de linkse bendevorming. BDW uw achterban rekent op je. Doe er iets aan !
By the way ik heb al veel meegemaakt met de islam. Ik schrik zo snel niet van je schrijfsels. Mijn gedacht over de islam is er alleen mee versterkt. Ik vind het bijzonder aangenaam dat je roept dat je niet extreem bent. Als men leest wat je schrijft dan zullen vele zich afvragen wat dan wel extreem is. 
|
Goh zo bang zijn die mensen niet. Ik noem ze liever: tolerant en enorm respectvol. Daar kunnen velen eens een voorbeeld aan nemen.
Ik ben zeker en vast matig in mijn religie. Wat maakt van mij een radicale volgens jou dan?