Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha
Legaliseren van softdrugs willen ze niet.
Tabak en alcohol zijn geen drugs maar genotsmiddelen, mogen legaal blijven.
Druggebruik wordt ontraden.
Dealers moeten keihard gestraft worden.
The usual shit dus...
Persoonlijk vind ik daje hard je best zou moeten doen om nog meer hypocriet over te komen dan hun standpunt hieromtrent.
|
Een actieve Blokker die ik ken heeft mij eens vertelt dat de reden waarom ze tegen canabis zijn en niet tegen zware alcoholische dranken of tabak is dat het eerste niet tot onze cultuur zou behoren. Alcohol en tabak zijn dus ingebakken in de Vlaamse cultuur, dus dat mag. Canabis is iets voor Zwarten uit de caraïben en hoort blijkbaar niet thuis in de blanke germaanse cultuur of zoiets...
Het heeft dus niets te maken met volksgezondheid, maar met het culturele isolement dat het Vlaams Blok wil opdringen.
|
dat speelt mee natuurlijk, hoewel ik eveneens Blokkers heb gekend die blowden (of coke gebruikten)... de gebruikelijke hypocrisie dus!