Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illúvatar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Laat ze maar doen zou ik zeggen, hoe meer mensen er een afkeer krijgen voor moslims hoe beter. Als men het gevaar dat van de islam uitgaat niet serieus neemt dan moet men maar met de neus op de feiten worden gedrukt!
|
Wat is dat nu voor een argument. Opnieuw een bewijs dat het Blok voorstander is van confrontatie veeleer dan van onderhandelen en dialoog. Dus in jouw visie zou je het niet erg vinden moest men bijvoorbeeld jouw ganse familie uitmoorden. Dat is niet erg, want zo krijgen meer mensen een afkeer van de moslims.
Wat ik zo erg vind, is dat jullie alle moslims over dezelfde kam scheren. Jullie zeggen dat alle moslims fundamentalisten zijn, maar dat is natuurlijk larie. Op dat vlak zijn de moslims net zoals christenen. Ik ken heel wat moslims en met geen enkele van die gasten heb ik problemen. En die spreken allemaal goed Nederlands en zijn goed ingeburgerd. Maar het probleem is dat jullie het niet durven toegeven wanneer zij goed ingeburgerd zijn.
|
Hopelijk roepen die goede, gematigde moslims hun fundamentalistische broeders op om niet opnieuw tot een terreurdaad over te gaan.
Toch zegt m'n kleine vingertje me dat die brave, gematigde moslims even stil gaan blijven als bij vb ten tijde van de aanslagen in NY en Madrid.
Nee, ik reken niet op een betoging van die brave zielen omdat ik weet dat de moord op een Westers icoon als Madonna nu eenmaal miljarden keren minder prioritair is dan bv de hoofddoekjes.