Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2010, 11:54   #160
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Neen, België is de optelsom van 6-8 miljoen democratieën. Ik ken het exacte aantal stemgerechtigden niet.

Slechts één stemgerechtigde? Dictatuur?

Splitsen, nog eens splitsen en nog eens en nog eens en uiteindelijk is het ieder voor zich. Neen, dank je, ik denk dat samenwerking meer welvaart oplevert dan ieder voor zich.

Inderdaad. We hebben nood aan een federale kieskring ter vervanging van alle andere kleine kieskringen. Daarna kan iedereen stemmen op wie hij/zij wil.

Ik ben het er helemaal mee eens dat Vlaanderen meer geld zal hebben. Ik denk echter dat, doordat Vlaanderen meer rechts stemt, de gewone werkmens en zelfs de mediaan onder de Vlamingen minder zal verdienen.

Voor de rest is het ook heel duidelijk, denk ik, dat Wallonië minder geld zal hebben. Wie betaalt daar de prijs voor? Dat zijn de werkende Walen en niet de luie, werkloze Walen waar zoveel Vlamingen zo'n afkeer van hebben. Eerlijk, he?
Dat is enkel en alleen het probleem van de Vlamingen in kwestie. Franstaligen moeten vooral zich niet laten doen als ze in Vlaanderen met het Vlaams-Nationalisme geconfronteerd zijn. Altijd reageren zelfs als het provocaties zijn! En vooral nog meer naar Vlaanderen gaan! Hoe meer Franstaligen in Vlaanderen, hoe beter!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden