Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2004, 16:31   #22
Christian Floru
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Ik heb bij elk plaatje een gepastere commentaar

plaatje1) homohuwelijk) Stem VLD voor het Homohuwelijk , volgens mij is het niet bepaald dankzij de VLD dat dat er is gekomen.
Met de CVP in de regering was het er nooit gekomen.
plaatje 2) Renault) Ik denk dat er bij Renault Vilvoorde vanuit de regering een pak meer is gebeurd dan bij Ford Genk, daar ging het trouwens enkel om een herstructurering, er is bij Ford Genk nooit gesproken over sluiting.

plaatje 3) Vakbonden bij elke zelfstandige? Geloven ze dat zelf...
Ik alvast
plaatje 4) Vlaanderen) Tot hiertoe weet ik enkel dat de CD&V en de NVA vragen om meer bevoegdheden voor Vlaanderen en dat de meerderheid van de Vlamingen daar ook voor te vinden is. De VLD vraagt al lang om delen van de sociale zekerheid te splitsen. Zij zijn ook voorstander van een confederaal model.
plaatje 5) crisisbelasting) Dankzij de afschaffing van zulke belastingen zitten nu vele ministeries en Gemeenten met onoverkomelijke tekorten.
Zoals ik al zei: de CVP is tegen belastingverminderingen. De tekorten komen omdat men teveel uitgeeft en dat komt omdat die overheden zich in de plaats van GOD stellen: ze willen alles oplossen.plaatje 6) Irak) Wie zegt dat met een CD&V-regering er een Belgische deelname in Irak was geweest??? Totaal uit de lucht gegrepen!

plaatje 7) Politie) Als ik mij goed herrinner is de politiehervorming ingezet tijdens de laatste regering Dehaene.

plaatje 8) regularisatie huizen) Dus met de VLD is de leuze bouw maar op! En doe vooral aan wildbouw dat is toch geregulariseerd en goedkoper! Leve de vrijheid; allez zeg, wat mag hier eigenlijk nog gebouwd worden?plaatje 9) De VLD wil maar niet inzien dat de wachtlijsten voor sociale woningen zijn vergroot. De CVP is de enige partij die nog niet ingezien heeft dat sociale woningen oplossingen zijn uit het verleden: de industriële revolutie (100 jaar geleden) en de oorlogsverwoestingen (50 jaar geleden)
plaatje 10) Door de afschaffing van het kijk en luistergeld is Vlaanderen welstellend geworden wat een grap!

conclusie: de VLD stopt al voor de verkiezingen met aan politiek te doen en kiest meteen voor de anti-politiek en manipulatie van de burger met verdraaide en leugenachtige gegevens.

Kijk, ik kan mis zijn, maar zie weinig structurele voorstellen bij de CD&V. Bij geen enkele partij trouwens, dat kost teveel stemmen op korte termijn.
Christian Floru is offline