Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord
Beiden zijn volgens mij van hetzelfde kaliber ja .... bullebakken. Waarschijnlijk zal de kerel uit het filmpje even losse handjes hebben als iemand die zijn vrouw/man klop geeft . Slagen blijft slagen , het motief erbij blijft gelijk MOTIEF IS AGRESSIE.
Het is overduidelijk dat de mongool in het filmpje het alphamannetje wil uithangen .... hij krijgt zijn zin niet en de vriendjes "slaafjes" springen hem bij .
Oplossing , een paar kerels met een minimum aan lef om deze losers een pak slaag te geven .
|
Je hebt gelijk waarnneer je zou zeggen dat beiden even verwerpelijk zijn maar toch is er verschil.
Parnergeweld ontstaat vaak door onmacht,binnen complexe relaties met onevenwicht tussen partners;
Dat is niet gelijk aan agressie tegen een totaal onbekend meisje ergens op straat, dat is volgens mij nog zorgwekkender dan partnergeweld omdat puur het geweld op zich centraal staat.
Ik ben er helemaal niet voor om die dader dan maar in mekaar te laten slaan, denk je echt dat het daarmee opgelost is?
Ik vind dat zo iemand indien dubbele nationaliteit op het vliegtuig gezet mag worden richting terug van weggeweest!
Geen dubbele nationaliteit? Verplichte tewerkstelling, in directe leefomgeving, papier prikken of vuilnis opruimen, werk in een vluchthuis of bejaarden centrum met opleiding sociale vaardigheden, wanneer je dit niet naleeft; gevangenis!