26 juni 2010, 17:44
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo
Vanwaar haal jij dat? Volgens mij bedoel je de islamitische jurisprudentie, daarin is er -in ieder geval- altijd sprake van diversiteit. Abortus voor een serieuze reden en in een bepaalde stadium is voorwaardelijk toegelaten en tegelijk afgeraden en kan soms aangeraden zijn en zelfs verplicht wanneer het bijvoorbeeld levensgevaarlijk is. In principe is dat altijd verboden in welk stadium dan ook:
Wanneer hij gezag heeft, gaat hij in het land rond, om er wanorde te stichten en de oogst en het nageslacht (van de mens) te vernietigen, maar Allah houdt niet van wanorde. Quran 2:205
In de islamitische jurisprudentie, aldus Dr. Abdulrahman bin Matar bin Hamid Al-Azmi Al-Otaibi, is er onder de geleerden een meningsverschil over het oordeel van abortus binnen het stadium van 40 dagen, en niet daarna want daarna is het sowieso verboden, hoor. Maar voor of na die periode zijn er ook andere oordelen die aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen.
|
Men verschilt inderdaad van mening over de condities waarbinnen het verboden of toegelaten is. Maar er is wel een consensus om het pas als moord te beschouwen na 120 dagen. Dat betekent niet dat het toegelaten is voor 120 dagen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
|
|
|
|