Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2010, 12:46   #46
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ja we zijn ondertussen al een tijdje verloofd; het stond eigenlijk al redelijk vast dat we "voor elkaar gekozen hebben" (samen een huis & kindjes) maar trouwen was niet per se nodig voor geen van beide en we zijn allebei niet gelovig dus dan komt het er niet van. Na ondertussen 8 jaar of zo samen begint het toch vervelend te worden dat ik haar nog altijd "mijn vriendin" moet noemen. ("verloofde" klinkt al veel beter ). Bovendien is het qua wettelijk regelingen (successie e.d.) nog altijd handiger om te trouwen maar vooral, we willen toch ook een moment hebben waar we duidelijk voor iedereen die we graag zien laten zien dat wij samen horen.

Grappig genoeg heeft enkele uren voordat wij het nieuws (redelijk onverwacht) aan de familie bekend gemaakt hebben mijn broer (al even onverwacht) zijn verloving bekend gemaakt. Gezien zij geen kindjes hebben krijgen zij voorrang, dus we wachten tot volgend jaar om feestmoeheid te vermijden en vooral om voldoende tijd geven aan de familie om de nodige financiële reserves te laten aangroeien (héhéhéhé)
nooit overwogen om 1 grote feest te doen ? lijkt me een unieke en originele opportuniteit ... afhankelijk van de relatie die je met je broer hebt natuurlijk ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden