Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2010, 14:51   #152
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Grapjas. De universiteiten zijn instrumenten van de machtselite en daarom zeggen wetenschappers dat GW echt is. Heb je er zelf al eens bij stilgestaan dat wetenschappers dan en masse zouden zeggen dat GW niet echt is onder invloed van big oil. Dat is tenslotte de echte machtselite. De realiteit is dat je nauwelijks een ernstige wetenschapper vindt die ontkent dat GW echt is. Je kan daar veel erg goede boeken over lezen (sommige te verkrijgen in de uni hier) waarin dat allemaal enorm goed staat uitgelegd. Ik heb vorige week nog een doctoraatsverdediging bijgewoond van een bevriende bio-ingenieur over GW, gebaseerd op vier jaar experimenteren. Je doet wat je wil natuurlijk, maar dat vind ik al heel wat geloofwaardiger dan "ik heb daar eens een boek over gelezen".
wel, ik hoop dat je weet wat je zegt, Er zijn nl zeer veel gerenomeerde wetenschappers die niet geloven in het GW verhaal. Trouwens het is allang duidelijk dat het IPCC verhaal een grote leugen is!
En tsja, ik lees liever en goed boek dan naar een doctoraatsverdediging te gaan tegenwoordig U leeft nog steeds in de illusie dat ze daar goed werk doen.(op de uni). Ik hecht momenteel geen enkele waarde aan een universitaire graad! Nu ja, well het zegt mij dat iemand door en door door het systeem geindoctrineerd is. U ook zoals U boven laat zien.
Maar ik snap ook dat het veel te bedreigend is om dat in te zien.

Citaat:
De realiteit is dat je nauwelijks een ernstige wetenschapper vindt die ontkent dat GW echt is.
kan er zat noemen hoor.

Laatst gewijzigd door Khwajagan : 2 juli 2010 om 14:53.
Khwajagan is offline   Met citaat antwoorden