Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2004, 10:28   #154
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Qua belachelijke respons kan dit tellen.
Sorry. Mijn respons was met opzet provocatief omdat ik het beu was dat de discussie op zo'n intellectueel laag niveau wordt gevoerd. Zijn er negatieve punten aan het Vlaams Blok ? [size=6]Ja.[/size] Maar niet die zever van Sufragette, DePiano en andere.

Voor zover ik begreep zijn de grondbeginselen van het Vlaams Blok een brochure van rond 1980, 24 jaar geleden dus. Daar maken ze nu nostalgische afleveringen van in "De Prehistorie". Irrelevant dus.

Gij kunt uw nogal wentelen om toch maar niet te geloven wat ik zeg hoor.

Eerst is het niet waar wat ik zeg, en als ik aantoon dat het wel waar is, is nu is het irrelevant.

Irrelevant mijn reet, de grondbegingselen zijn de OPRICHTINGSAKTE van de partij. Dat is gewoon het allerbelangrijkste ideologische document dat een politieke partij maar kan hebben, dit IS HET IDEOLOGISCHE AXIOMA, alls andere standpunten moeten hier uit afgeleid worden. De oprichtingsakte mag niet veranderd worden, en geen enkel standpunt mag er mee in tegenspraak zijn. Het is ook nooit veranderd, dit is tot vandaag de dag de basis voor het Vlaams Blok. Het heet ook niet toevallig "het oranje boekje".

En dat ga jij irrelevant noemen?
dejohan is offline