Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2010, 21:26   #222
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
U bent geen onderzoeksrechter. Het is hier een publiek forum en hier geldt vrijheid van meningsuiting. Ik heb dus het recht om te antwoorden, alsook van uw verdraaiingen en uw intellectuele oneerlijkheid aan de kaak te stellen.

Dat waren niet mijn woorden, maar de woorden van die man. Ik probeer ze alleen begrijpelijk voor u te maken. Maar dan moet u natuurlijk nog willen begrijpen.

In Vlaanderen spreekt men Nederlands. Ik hoor zelden van moslims die weigeren Nederlands te leren. Ik hoor des te meer van Franstalige niet-moslims in de Vlaamse rand die dit weigeren.

U mag dit vinden, maar het is aan de ouders om hierover te oordelen.
Ik neem aan dat u uw intellectuele eerlijkheid aantoont door zeer zorgvuldig mijn weerlegging over uw bewering wat binnen islam des duivels wordt beschouwd uit de weg te gaan.
Ik beschouw uw manier van steeds persoonlijk aan te vallen als een teken vna intellectuele zwakte,blijkbaar voelt u zich toch in uw mening nogal snel bedreigd.
Wat u probeert duidelijk te maken is onzin, wat moet ik in vredesnaam begrijpen aan een redenering waarbij baby's naar de koran moeten luisteren omdat dit hun ontwikkeling zou stimuleren?
Kom kom, u doet net alsof iedere moslim bereid is Nederlands te leren, de eerste generatie deed dit al helemaal amper en ook veel nieuwkomers doen geen moeite, wat net hun kansen sterk beperkt op de arbeidsmarkt en het heel lastig maakt iets aan hun laaggeschooldheid te doen.
Ik denk dat u woorden zoals intellectuele oneerlijkheid beter achterwege laat evenals de ambitie ' dit bij anderen aan de kaak te stellen".
alice is offline   Met citaat antwoorden