Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke
ze zetten de productie stop. De producten waren al op de markt.
|
Ok, dat kan gebeuren.
Citaat:
|
lol. zomaar de rechten opeisen, hoe durven ze...
|
Het zijn niet hun rechten he. Ik kom ook niet bij jouw thuis binnengestapt om zomaar dingen op te eisen.
Citaat:
|
Nee, onder druk van de publieke opinie, die zoveel onrechtvaardigheid niet wilde accepteren, hebben de producenten het afgestaan aan de WHO en de overheid. Zodat de slachtoffers van die ziekte niet in de kou blijven staan.
|
Maar is dit nu niet precies wat die overheid dan gedaan heeft? Ze verwerven de rechten en doen er vervolgens geen zak mee. Ze laten die slachtoffers van die ziekte dus letterlijk in de kou staan, en dat voor 4 decennia lang.
Citaat:
Inderdaad. Niet dankzij De Vrije Markt. Die heeft ervoor gezorgd dat het onderzoek 40 jaar heeft stilgestaan, wegens niet-interessante potentiele klanten.
Wel dankzij diverse overheden.
|
Die verschrikkelijke vrije markt heeft wel producten ertegen ontwikkeld, als ik het goed begrijp. En de mensen die er nu verder research naar doen zullen toch wel een bijdrage kunnen halen uit het eerdere onderzoek van Roche en Bayer. Uw wonderbaarlijke overheid heeft die mensen niet minder in de kou laten staan dan "mijn Vrije Markt".
Citaat:
|
ik ben zeker dat Adrian daar anders over denkt.
|
Dat moet Adrian weten, die gaat veel verder in die liberale materie qua zelfbeschikkingsrecht dan ik. Ik vind hem zelfs een links-liberaal.
Citaat:
|
juist, het is hun eigen fout eh
|
Dat weet ik niet. Ik stel enkel vast dat er geen vraag uit hen voortkomt. Is het dan wel de moeite om er een productie achter te starten. Ik weet het niet.