Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2010, 01:00   #74
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Als ze dat doen in een land die holebi's erkennen, dan leidt hun reactie tot wanorde en het niet respecteren van de wet, en dit moet strafbaar zijn en het is zeer afgekeurd en barbaars.

Als ze dat doen in een land die holebi's straft indien ze betrapt worden met sterke bewijzen en deze zonde begaan, dan mogen ze het recht niet in eigen handen nemen.

In beide landen hebben ze recht op vrijheid van meningsuiting.

Ik neem afstand van sharia4uk bijvoorbeeld, maar ik ben tegen verbod op die organisatie want ik sta voor vrijheid van meningsuiting. Er bestaan partijen en bewegingen die erger zijn zoals de organisatie die troepen naar Afghanistan sturen en extreemrechts, dus sharia4uk heeft ook recht op bestaan en eigen idealen openbaren.

Snap je mijn redenering?

Ik ben zelf fundamentalist, maar ik heb nog nooit een holebi fysiek/verbaal aangevallen. Mijn buurman is een homo en ik behandel hem altijd met respect gelijk als iedereen, soms vergeet hij zijn sleutels en ik doe de deur voor hem open, twee keer zelfs in het midden van de nacht, en een keer was hij te zat en lag hopeloos in het midden van de straat maar toen ik hem zeg ging ik hem helpen en naar huis gebracht.

Jij bent zelf een homo dacht ik altijd, maar als je nu zegt van ik wil met jou eens afspreken om samen een terrasje te doen en over dit onderwerpen te discussiëren, dan zeg ik zeer duidelijk met hart en ziel meer dan welkom, stuur mij een PM en voor mij geen probleem. Ik ga niet zeggen dat je een homo bent dus een viezerik en een zonde. Homoseksualiteit is vies en zonde, maar jij als mens is een ander verhaal, we zijn uiteindelijk allemaal de kinderen van Adam en Eva.
Daar kan ik mij nu totaal in vinden. Mooie reactie.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 juli 2010 om 01:01.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden