Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo
De zwaksten, de zieken en anderen die geen feesten mogen meevieren zijn een onderdeel van de maatschappij, de maatschappij als geheel kent zijn eigen consensus die gebaseerd is op zijn eigen historische socio-culturele achtergronden.
Bon, wat ik goed praat is het recht op eigen identiteit. Het recht om doodstraf als barbaars te beschouwen en in eigen maatschappij niet toe te passen. Het recht om overspel als barbarisme te zien en eigen maatschappij te bestrijden.
Dat is wat ik praktisch politiek-maatschappelijk goed praat, wat men theologisch denkt is een privézaak, of ben jij hier met inquisitie bezig en je ondervraagt mijn theologische overtuiging i.v.m een bepaalde zaak?
|
Neen, u bent al een even grote fanaticus als Sugar. Jammer dat er zo weinig moslims zijn op dit forum!
Uw recht op een eigen mening is niet gelijk aan uw recht op eigen identiteit
( die u duidelijk baseert op uw "levensovertuiging") wanneer u op basis hiervan en paralelle samenleving natreeft, kortom een Islamitische wereld binnen een seculiere staat. Dat is totaal onaanvaardbaar en kunt u vergeten, zeker weten.