Discussie: Vb van INTEGRATIE
Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2004, 16:14   #5
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

nogmaals voor de goede verstaander :

Ik stel deze vraag aan ANKE van dermeersch

niet dat jullie meningen niet aanbod mogen komen, maar dan kunnen we dit behandelen in ANDER gedeelte van het forum... HIER interesseren ze me niet , en heb ik er jullie OOK NIET OM GEVRAAGD
toch moet men er tussen komen, hoewel ongevraagd ....
Hebben jullie dermate weinig vertrouwen in de capaciteiten van Anke als vb'er om hier ZELF op te antwoorden ?

In dit gedeelte van het forum vind ik dat je een vraag stelt aan een politicus en die dient dan ook te antwoorden of niet (wat dan als instemmen gerekend moet worden).we krijgen zelden de kans om ze rechtstreeks te horen, laten we daar dan ook tevolle gebruik van maken ipv onze meningen juist hier �* volonté te ventileren , terwijl we dit op elk moment in het gedeelte "binnenland" etc kunnen doen..

ik zie dat andere onderwerpen door anderen gestart hier in dit gedeelte ook "bezaaid" geraken met ieders mening...
Wat mij betreft, kom ik niet tussen een vraagsteller en de aangesproken politicus.. gelieve dat ook jegens mij te willen respecteren.
anders maken we het de politici wel héél gemakkelijk (van welke partij dan ook)
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline