Discussie: Onzinnige posts?
Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2010, 06:47   #41
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Dat is net het punt Of de posts onzin zijn of niet, hangt af van de perceptie van andere lezers. Daarom laat ik het onzin-gehalte beoordelen door degenen die de posts moeten lezen.

Omdat er in deze geen feiten zijn, moet ik het wel doen met meningen
Die perceptie is nu eenmaal eigen aan geschreven teksten.

ik kan een zin schrijven waarmee ik iemand op de kast jaag, terwijl iemand anders daar het sarcasme of de achterliggende bedoeling daarvan wel zal snappen...

T kan soms goed zijn dat ge iets schrijft om iemand op de kast te jagen, ... en ge zelf de achterliggende gedachte niet ziet die andere wel zien.

Wat je daar zegt van tussen exacte wetenschappers weten waar je aan toe bent of iets zever is of niet, ... Ik neem aan dat dat allemaal mensen zijn die heel logisch en rationeel redeneren.

Wel als ge iets een half woord verkeerd formuleert hebben ze u toch al bij uw pietje zeker... Ik heb hier ne collega, en op dat vlak kennen we geen genade voor mekaar. Meestal weet m al dat er iets gaat volgen als m zelf razendsnel beseft wat m gezegd heeft. Dat is een soort humor om er de swung en het plezier wat in te houden...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden