Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2010, 14:06   #16
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Men verbiedt dergelijke kledingstukken - op sommige plaatsen - omdat vrouwen van jongsaf aan geïndoctrineerd worden door de familie, de maatschappij en hun religie dat zedelijke vrouwen zichzelf dienen te bedekken, want die hete bokken van moslimmannen zouden toch maar eens verkeerde gedachten kunnen krijgen als ze een vierkante centimeter onbedekte huid in het vizier krijgen.

Hebben jullie moslimmannen dan zo weinig zelfcontrole dat hun vrouwen zich moeten verhullen ?
Het geloof en religie en alle soorten opvoedingen moeten ze verbieden omdat het zogezegd een indoctrinatie is. Met dit soort achterlijk denken is men per definitie geïndoctrineerd.

Jouw vraag klopt niet want je bent geïndoctrineerd en je denkt dat moslims iets al dan niet doen omdat ze door andere moslims gedwongen worden. Ik weet niet waar ik moet beginnen om dit soort grapjes te analyseren.

Het gebrek aan een duidelijk inzicht in wat geloof, namelijk het islamitische geloof, inhoudt eindigt met conclusies die van indoctrinatie, hersenspoeling en overschot een sprookjes & grapjes getuigt.

Tegenwoordig gebeurt het met eigen eigenschappen, beschuldig een andere met indoctrinatie en hersenspoeling, dan ontloop je een verdere inhoudelijke inter-politieke dialoog. Dit is de manier hoe ze de mensen van tegenwoordig programmeren om een vooroordeel over de islam te trekken, dit is de top van indoctrinatie en hersenspoeling.

Gehersenspoelde hersenspoeling en geïndoctrineerde indoctrinatie.

En als ik het over het geloof heb, dan bedoel ik niet een stroom van signalen doorheen de processen tussen mijn zenuwcellen, tenzij je hiervoor een instrument hebt om het beeld van een appel, het geloof en het lezen in de hersenen te kunnen ontcijferen, om een bepaalde uitvoeringsproces te meten. Moet wel ervoor zorgen dat het meten ook juist gaat want het gebeurt uiteindelijk door wat er gemeten moet worden.

Laatst gewijzigd door porpo : 10 juli 2010 om 14:14.
porpo is offline   Met citaat antwoorden