Discussie: Weer een "hoax"?
Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2010, 07:33   #22
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En? heb je meer dan de eerste zin gelezen?
Heb je op de link geklikt?

Andev; als je weet dat het een hoax is; waarom start je er nog een draad over?
Verwacht je echt dat we steeds dezelfde onzin zullen weerleggen?
Je wil dit blijkbaar toch niet lezen.

http://forum.politics.be/showthread....80#post4588780
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik heb het wel degelijk aangeklikt en herinner het me verder wel maar over bepaalde passages kunnen we weer herbeginnen tot in het oneindige en daar heb ik geen zin meer in...
Ik heb daar ook geen zin in; immers : Je wil dit blijkbaar toch niet lezen.
http://forum.politics.be/showthread....80#post4588780

Citaat:
Alles wat niet past in het multiculkraam als "hoax" proberen meteen de vuilbak in te keilen is te gemakkelijk. Het kan niet moeilijk zijn in die zinnen meteen zaken te vinden die klaar en duidelijk aanwezig zijn, en andere die als nieuw of waarschijnlijk voorkomen. Maar het komt er vooral op neer kritiek op het multiculdebacle zoveel mogelijk en zo vlug mogelijk te smoren en over te gaan tot de orde van de dag, nietwaar?
Ook al is maar 10 of 20 % "waar" van wat in sommige beweringen voorkomt, dan nog is het belangrijk ze onder de aandacht te brengen van de "slapende meerderheid" terwijl hun maatschappij aan het verloederen is zonder dat ze het echt belangrijk vinden. Wakker worden wanneer het te laat zal zijn, ook niet goed dacht ik!
En er is heel wat meer waar dan 10 of 20% nietwaar?
Trouwens, waarom zo afgeven op een "hoax"? Ik vergelijk die met de fabels van La Fontaine en zo, die via "verhaaltjes" zaken aankaartte die niet door de beugel konden in de maatschappij! Of het hoax-personnage dat maandelijks een pak euro's opstrijkt met al zijn kinderen en vrouwen zonder een klop te moeten doen bestaat of niet: onze maatschappij loopt vol met profiteurs van dat genre, daar is géén discussie over, daar gaat het over! Indien een "hoax" om een (te) duidelijke manier dat gedoe weer in het nieuws brengt, dat is belangrijk!
Hoe kun je nu een discussie voeren over?, kritiek geven op iets?; op basis van beweringen waar nauwelijks waarheid in zit.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden