Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2010, 08:34   #8
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Alweer een enquête waar ik mijn antwoord niet in vind. Nou ja, "ik vermoed van niet; hou me daar zo niet mee bezig" zou ik eventueel nog kunnen afvinken.

Ik hou niet zo van de Belgische vlag en ga ze niet door een leeuwenvlag vervangen: als het nu nog een konijntje was! Het is ook wat met die vlaggen: één van de trucjes om ons het antidemocratische "Verdrag" van Lissabon in de maag te splitsen en drie referenda naar de prullenmand te verwijzen was, de vermelding van de Europese vlag uit de EU-grondwet te schrappen. Die lappen stof zijn goed om de aandacht van het volk met onbelangrijke prullen af te leiden van waar het establishment mee bezig is. Idem dito voor nationale feestdagen.

Ik ga nooit naar massa-evenementen. Maar het is wel een ideale dag om verlof te krijgen: in de warmste maand. 21 juli trouwens ook. En dit jaar hebben er meer mensen op 11 juli vrij dan op 21. Toch wel het vieren waard misschien!

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 11 juli 2010 om 08:37.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden