Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
Ik ben dan blijkbaar ruimdenkender dan jij, en probeer me te verplaatsen in beide kampen.
|
Een kind is in ons rechtsysteem slechts een voorwerp en heeft zelf totaal geen inspraak.
En ik vind het heel erg dat een koppel in staat is om meer dan 40 kinderen monddood te maken en hen zelfs het recht op spelen kunnen ontnemen.
Want spelen is ontwikkelen.
Citaat:
Als jij jezelf wil afschrijven, is dat jouw goed recht.
|
Ik heb nog veel kennis en ervaring door te geven aan de zich ontwikkelde jongeren en ben dus niet afgeschreven.
Citaat:
Bejaarden hebben echter evenveel rechten als kinderen.
|
Bejaarden hebben in onze maatschappij enkel nog het recht ergens in een klein hoekje op hun dood te wachten en te zorgen voor werkgelegenheid voor de medische wereld. Men heeft zelfs speciale plaatsen voor hen voorzien en gebouwd.
Men noemt deze plaatsen rusthuizen, bejaardenhuizen, home's of hoe je het ook wil noemen.
Wie niet om kan met kinderen die zich ontwikkelen, moet zich dus maar in zo'n instelling vestigen, daar is het stil en rustig.
Citaat:
Allemaal irrelevant, maar je doet me wel denken aan de spreuken van Bond zonder Naam.
|
Minder irrelevant dan je denkt.
Men gebruikt veel van deze spreuken nu zelfs om oudere werknemers aan de slag te kunnen houden.