Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2010, 09:26   #80
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik ben tegen een hoofddoekenverbod in openbare scholen voor leerlingen en leerkrachten. Ik werk zelf op verschillende scholen en draag de hoofddoek. Niemand maakt daar een probleem van trouwens, mijn directeurs zijn zelfs tegen een hoofddoekenverbod. Maar laat me even duidelijk zijn, de dag dat er een verbod komt op het dragen van een hoofddoek voor leerkrachten dan ga ik radicaliseren, uit protest weiger ik mn hoofddoek af te zetten en ga lekker profiteren van de vlaamse werkers. Daar gaan mijn vrouwenrechten. Daar gaan mijn mensenrechten! Een pure discriminatie! Mn religie zou niet alleen worden aangevallen maar ik zelf zou ook worden aangevallen. Ik zou belemmert worden in mn denken en doen. Mn middenvinger naar de 'integratie' en dat meen ik. Ik zet mijn religie niet aan de kant om een vlaming tevreden te stellen. U neemt me maar gelijk dat ik ben. Ik zou er geen probleem van maken om bediend te worden door iemand met een keppeltje of een kruisje. Ik heb daar zelfs enorm veel respect voor, wie ben ik om een mens op uiterlijkheden te beoordelen?

Zie hierboven.

In een islamland zou het niet verboden mogen worden een niqaab of boerka te dragen. Absoluut een voorstander van het dragen van de hidjaab, niqaab en boerka in een islamland. Wat is een islamland als het deze islamitische kledingstukken zou verbieden?

Ik draag geen niqaab of boerka en zou dat ook nooit doen (alé men zegt wel eens: zeg nooit, nooit). Een vrouw die uit eigen overwegingen deze kledingstukken draagt mag daar niet in belemmerd worden. Als ze daar zelf voor kiest dan is dat haar goed recht.

Ik persoonlijk zie de niqaab en boerka niet als een islamitische verplichting en heb liever dat iemands gezicht onbedekt is en dan val ik even terug op de overlevering waarin de Profeet duidelijk maakt dat het gezicht en de handen zichtbaar mogen blijven.

Wees gerust die zal niet worden ingevoerd, daarvoor hebben we in België geen hechte islamitische gemeenschap.

En ookal wordt die ingevoerd (stel), heb jij daar dan een probleem mee? Jij kunt toch niet voor een islamitische rechtbank verschijnen.
Dat verwonderd me niet, u hebt al meermaals kenbaar gemaakt van uw religie als prioritair gezag te zien en het maatschappelijk gezag als tweederangs...

Radicale moslims zoals u radicaliseren de vlamingen met hun opdringerigheid..

Er zijn landen genoeg die de moslims alle vrijheid van religie geven..prettige reis...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden