Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2010, 09:37   #73
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
OK, ik ga in op je bevel: ik hou op met die fixatie over dat stom nummerplaat. Bedankt om je bezorgdheid over de dngen waarbij ik iets te winnen heb.

Maar wat is jouw richtlijn over mijn fixatie dat de B. regering niet werkt?
Omdat daar niet één dossier is, waar Vlamingen en frankofonen eenzelfde visie over hebben.
Mag ik die fixatie nog een tijdje aanhouden, in het raam van de politieke vrijheid, of weet u ook hier wat best is voor mij ?

Ja, meneer de staatssecretaris voor mobiliteit heeft bepaalde negatieve kwaliteiten.
Roi Albert de Bibber de Laeken heeft een grote vergissing begaan door toe te staan dat dat kieken opgenomen werd in de federale regering.

Ook hier bedankt voor uw toelichting dat die mevrouwen vice-eerste-ministers, die u blijkbaar zo goed kent dat u ze kan tutoyeren, overschot van gelijk hebben.
Ik wist dat natuurlijk niet, maar dat komt omdat ik hen niet zo goed versta als ze mijn boerentaal blaffen, met hun hoogstaande cultureel gevormde mond, lippen en orgaan. (stemorgaan bedoel ik, voor alle duidelijkheid)

Ik ga u voorstellen om een prijs te krijgen. Een soort Nobelprijs voor artistieke inspiraties en volksverheffing.
De tienjaarlijkse Jan Hoetprijs of zoiets (maar dan toch bij voorkeur een Franstalige artiest).

Och godverdomse oen dat ik ben.
Ik dacht dat de onderliggende studie gebaseerd was op verkeersveiligheid.

Och naïef ventje dat ik was.
Ik dacht dat de wijziging er moest komen na een afspraak onder de ministers van mobiliteit van alle EU-landen ...
en ook dat de overgang naar de nieuwe nummerplaat gespreid ging worden over een periode, zodat niemand zijn splinternieuwe, pas verworven wit-rode nummerplaat zonder nog maar één schrammetje, reeds moest weggooien.