Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2010, 10:25   #45
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Wat vindt gij van heel die botten-teensletsen polemiek? Welk van de twee geniet uw voorkeur (niet per se voor u, maar voor de mensheid in het algemeen)?
eerlijk gezegd lig ik er niet echt wakker van. Ik bedoel maar, ik vind crocks zalige schoenen om in den hof te werken. Dat toont het toch wel duidelijk aan eh
Schoensel kan een echte afknapper zijn, maar dat hangt van de persoon en het soort schoensel af.
In de winter prefereer ik botten, zonder dat daar een broek in weggestopt is. In de zomer kunnen teensletsen. Zolang iedereen maar gelukkig is.

Citaat:
Wat staat er op uw lijst van nog te bezoeken plaatsen?
Indonesie staat hoog op het lijstje. Net als Brazilie en Suriname.

Citaat:
Welke Europese stad vind je het aantrekkelijkst?
ik heb niet echt een voorkeur. Ik vond Kopenhagen wel iets hebben.

Citaat:
Vind je de EU een goed of slecht "ding" & waarom?
de huidige EU sta ik redelijk argwanend tegenover. Niet-transparant, log, waar eigenlijk alles maar boven ons hoofd wordt beslisd. Althans dat is mijn indruk.
Aan de andere kant is het vrij verkeer van goederen en diensten en personen een dikke plus, net zoals de euro, een geharmoniseerde wetgeving...
Ik zie dus zoals steeds voor- als nadelen. Maar burgerinspraak zou eigenlijk noodzakelijk moeten zijn, net als transparantie.

Citaat:
Wat verwacht je van de NVA bij deze onderhandeling, wat moeten ze voor u bereiken; wanneer ga je ontgoocheld zijn?
Hierop kom ik nog terug...

Citaat:
Heb je op Bart Staes gestemd?
Ja

Citaat:
Wordt opvoeden makkelijker of moeilijker naarmate de kindjes ouder worden?
Kleine kindjes, kleine zorgen, grote kindjes grote zorgen. De eerste 3 jaar zijn essentieel, later is het vooral bijsturen. In mijn ogen toch.

Citaat:
Waarover schaamt ge u?
er schiet me zo niet echt iets te binnen

Citaat:
Hoe groot is uw tuin?, hoeveel tijd breng je er in door?
12 are. Met zo'n weer leven we vnl in de tuin

Citaat:
Werk je aan de KUL?
vanaf september weer wel

Citaat:
Wat vind je van de huidige financieringsmethoden van wetenschappelijk onderzoek?, Hoe zou je het willen aanpassen?
Ik zie nog steeds veel talent verloren gaan, wegens geen geld. En dat is jammer. Ik bemerk de laatste jaren wel een felle verbetering, met meer geld dat vanuit Vlaanderen en vanuit Europa beschikbaar is.
Het blijft wel nog steeds een koehandel, zeker op Vlaams nivo, waar vooral wie een beurs krijgt nog steeds te zeer primeert over het voorgestelde onderzoek zelf.
Ik weet nog goed dat de eerste jaren ik vooral veel tijd en energie moest steken in het aanvragen van beurzen, en dat het tijdelijke karakter van een beurs (soms zelfs maar voor 6 maanden) steeds onzekerheid met zich mee bracht. Die tijd is gelukkig voorbij

Citaat:
Wat doe je zoal op een zondagnamiddag?
de weekenden zijn zowiezo voor vrouw en kinderen. En op zondag werk ik helemaal niet (in theorie althans, in de praktijk wil dat niet lukken). Gisterenmiddag hebben we bezoek gehad van vrienden en hun kinderen. 9 Bengels in de tuin, heerlijk

Citaat:
Ben je een wandelaar?, ben je een vogelaar?
Ja, ik heb een border collie en dat beest heeft veel beweging nodig. En vogelen doe ik ook wel eens.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.

Laatst gewijzigd door Pieke : 12 juli 2010 om 10:28.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden