Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2010, 12:15   #37
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als je papieren met Vlaming erop krijgt, hoe zal je leven dan wezenlijk veranderen?
- De politiek in mijn land zal veel efficiënter werken, wat ongetwijfeld een positief effect zal hebben op mijn leven.
- Ik kan mij in het buitenland als Vlaming voorstellen, hetgeen in mijn ogen wel een betekenis heeft ipv het holle begrip 'Belg'.
- Het zal ongetwijfeld een positief effect (vanuit mijn perspectief) hebben op de verfransing in mijn buurt.
- Mijn politieke overtuigingen zullen sneller doorgang vinden aangezien mijn politieke overtuiging veel meer aansluit bij de mening van de Vlamingen.
- Ik moet geen belasting betalen voor een volk waar ik totaal geen voeling mee heb. (pas op, ook geen probleem mee, ik beschouw Walen gewoon als Engelsen, Fransen of Nederlanders, een ander volk).
- Eindelijk een degelijk migratiebeleid.
- En natuurlijk gewoon het gevoel dat een historische vergissing is rechtgezet, dat zou me meer plezier doen dan de wereldbeker winnen

*edit* uiteraard speelt ook het gevoel mee, niet alleen het rationele, net zoals de wereldbeker winnen eigenlijk geen invloed heeft op iemand zijn leven.

Laatst gewijzigd door Snerror : 12 juli 2010 om 12:16.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden